L’auditori Cosmocaixa de Barcelona es convertirà en el punt de trobada de professionals de la comunicació, la premsa, el màrqueting i la publicitat de la mà de l’Associació de Premsa Gratuïta i Mitjans Digitals (ACPG).
En aquestes jornades, que es celebraran els propers 8 i 9 de novembre, es pretenen abordar els canvis en la forma de fer periodisme en l’era digital.
Les ponències s’estructuraran a partir de dos blocs temàtics, un referent a la publicitat i els nous models d’ingressos, en què l’ACPG portarà professionals i casos d’èxit per posar llum als nous criteris de planificació, així com es presentaran conceptes com ara la sindicació dels mitjans gratuïts per captar publicitat de forma conjunta, o la publicitat Km0, consistent en la fragmentació d’audiències. I l’altre bloc que es titula “cap a on va el periodisme?” en què es reflexionarà sobre les tendències, la transformació del món de la premsa, exemples d’èxit a altres països, la combinació de periodisme, tecnologia i transparència.