Ja s’ha obert el període de preinscripció de la vuitena edició del Màster en Marketing Polític, organitzat per l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS). El Màster té com a objectiu formar en marketing i comunicació política, disciplines amb poca trajectòria a casa nostra, a futurs professionals de la consultoria política, a partir d’eines teòriques […]
AulaMèdia demana reflexionar sobre l’ús dels mitjans a les aules
L’associació AulaMèdia ha reaccionat a l’anunci de proposta d’una “nova política digital” en els centres docents fet pel Departament d’Ensenyament. L’associació reclama a la Generalitat que doti els centres escolars catalans dels elements suficients pel domini de les eines digitals però també considera que cal dotar l’alumnat d’una visió crítica dels mitjans de comunicació, segons […]
Un web recull els diaris de tot el món
L’aplicació s’anomena Newspapermap i permet identificar i buscar pràcticament tots els diaris que existeixen al món. El web, que s’ha elaborat a partir de Google Maps, està esdevenint l’atles mundial de referència en el sector. Newspapermap integra un buscador amb filtres per idioma o situació geogràfica i permet als usuaris afegir nous mitjans que no […]
Un nou web informa del trànsit a Figueres
La Guàrdia Urbana de Figueres ha creat un web per informar els ciutadans sobre les afectacions viàries de la ciutat en temps real. L’objectiu és donar la màxima informació possible a totes les persones que transiten amb vehicles pel municipi. A través del nou servei, els ciutadans podran accedir a informacions sobre les reserves d’estacionaments, […]
El consum dels mitjans de comunicació està canviant
El consum mediàtic està canviant. Aquesta és la conclusió que es desprèn de l’estudi “Noves tendències del consum mediàtic a Catalunya”, realitzat per Fundacc i Creafutur. Aquests canvis es reflecteixen en un major consum de mitjans en català, un augment del consum de mitjans a Internet i en un augment espectacular de la participació dels […]