L’Ajuntament de Navàs ha estat un dels primers municipis que ha pogut obtenir els permisos per posar l’accent a l’hora d’entrar al seu web oficial (www.navàs.cat). Domini.cat, ha atorgat a l’Ajuntament la llicència informàtica corresponent que des de feia temps havia sol•licitat. Des del consistori consideren la iniciativa com un pas endavant tant en matèria […]
Google Chrome gairebé duplica el número d’usuaris en un any
El navegador de Google va començar l’any 2010 amb un 5,22 per cent dels usuaris totals, i l’ha tancat amb el 9,98 per cent, segons dades del portal Netmarketshare. És la major pujada percentual en tot l’any entre els navegadors (4,76%). Pel que fa a Internet Explorer, aquest va tancar l’any com el navegador utilitzat […]
Jordi Cuminal, nou director general de Comunicació de la Generalitat de Catalunya
Jordi Cuminal i Roquet (Sant Celoni, 1977), fins ara secretari de comunicació de CDC, serà el nou director general de Comunicació del Govern de la Generalitat. Des d’aquesta responsabilitat, Cuminal s’encarregarà de dirigir la política informativa de l’executiu, així com les relacions amb els mitjans de comunicació. També han estat nomenats com a adjunt al […]
Canal Reus TV guanya el VII premi de televisions locals de la Diputació de Tarragona
Canal Reus TV ha estat el guanyador del VII Premi Diputació de Tarragona de Televisions Locals, que aquesta institució convoca amb l’objectiu d’impulsar la tasca que els mitjans de comunicació realitzen com a difusors de l’activitat cultural i socioeconòmica del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Canal Reus ha estat el guanyador indiscutible […]
Aquí pots trobar els documents del Vuitè Seminari de Comunicació Pública
PONÈNCIES I PRESENTACIONS 1.- Presentació d’Antonella Broglia: “Mitjans en temps real: revolució i oportunitat en la comunicació pública” 2.- Presentació d’Antoni Gutierrez-Rubí: “TICs per a la mobilització ciutadana. Comunicació Pública en la societat-xarxa” 3.- Presentació de Javier Díaz Noci: “Cap on va la Xarxa: algunes experiències i model d’èxit en comunicació digital” 4.– Presentació de […]