És diu Foursquare i promet ser la revolució de 2010. És una xarxa social destinada a ser emprada des del mòbil i està centrada a la geolocalització de les persones i la seua relació amb l’entorn. Integra Facebook i Twiter, sols es necessita un iPhone i afegeix un joc per incentivar la participació. La idea final: que els teus amics sàpien on estàs.
Barcelona marca el destí del llibre digital
El Barcelona Mobile World Congress, que demà tancarà les seues portes, és el congrés del mòbil més barat del món, del debat pel possible cobrament de les operadores de telecomunicacions a Google per la utilització de les seues xarxes i de l’anunci d’aquest últim d’entrar en el mercat dels cel·lulars. Però sense dubte, el tema estrella és el llibre electrònic.
Mitjans de comunicació de proximitat i la lògica de gènere
El proper dimecres, 3 de març de 2010 a L’Olivera, C. Montserrat Roig, 1, Sant Boi de Llobregat L’objectiu d’aquesta jornada és obrir el debat sobre la inclusió de la perspectiva de gènere en la creació de notícies en els mitjans de comunicació. Com a conferenciant central tindrem a Milagros Pérez Oliva, defensora del lector/a del […]
Internet acapararà el 15% de la publicitat en dos anys
La lluita per la publicitat als mitjans de comunicació privats no perdona i Internet s’ha convertit en un rival difícil de batre. Si ara mateix acapara el 10% del mercat publicitari, a finals de 2011 tindrà el 15%, segons un informe dels analistes de la consultora Deloitte. De fet, els analistes ja esperen per aquest […]
Un barceloní llança la campanya “Salvar un periodista”
Més de 3.000 periodistes acomiadats l’últim any i mig, segons dades de la Federació d’Associacions de Periodistes d’Espanya no es poden ignorar. Raúl Calabria, un professional barceloní de 28 anys, ja ha començat la seua pròpia croada amb la campanya “Salvar un periodista”. En només una setmana, aquest blog ha rebut més de 15.000 visites, […]