A finals de gener es reinicien els cursos del Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10). Els propers cursos, que es celebraran a partir del 22 de gener, tractaran les següents temàtiques: ‘Elaboració d’un Pla de Comunicació’, ‘Màrqueting per a periodistes’, ‘Blocs per a periodistes’ i ‘Tècniques i claus de l’entrevista’. Ja estan obertes les inscripcions.
‘Elaboració d’un Pla de Comunicació’
Dimarts 22 i 29 de gener (09.30h-14.30h)
L’objectiu d’aquest curs és que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d’organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació.
‘Màrqueting per a periodistes’
Dijous 24 de gener (09.30h-14.30h)
El curs pretén, a través d’exposicions teòriques i de l’estudi de casos pràctics, explicar els principis bàsics i les estratègies de màrqueting, així com la seva aplicabilitat, subratllant l’estreta vinculació entre màrqueting i comunicació, a través de la coneguda Comunicació Integrada de Màrqueting.
Divendres 25 de gener (10.00h-14.00h)
A partir de l’experiència personal del professor i de l’anàlisi de casos reals, el curs introdueix els principis bàsics per construir un bloc que combini imatge, text, so i vídeo, les pautes per posicionar-lo i un panorama de les possibilitats reals per fer-lo rendible professionalment i econòmicament.
‘Tècniques i claus de l’entrevista’
Dijous 31 de gener (09.30h-14.30h)
Dirigit a periodistes i també a professionals de l’audiovisual, de la imatge i de la comunicació en general, el curs vol aprofundir en el gènere de l’entrevista des d’un vessant adaptat a la nova situació del sector i a les noves vies de comunicació.
Les places són limitades, per demanar més informació trucar al 93 317 19 20 o bé escriure a cfd@periodistes.org