Segurament, el sector de la comunicació ha estat un dels que ha experimentat una major transformació en els darrers anys amb l’aparició i el desenvolupament d’Internet. La Xarxa ha aportat noves possibilitats a la feina diària dels professionals de la comunicació, tant en els mitjans de comunicació com en els departaments de premsa d’administracions i empreses.
És per això que el Setè Seminari de Comunicació Pública tindrà com element de debat la web 2.0, batejada també com la Internet Social, per explicar què és i què aporta aquesta nova tecnologia i quines poden ser les seves aplicacions a la comunicació municipal, preferentment en el camp dels gabinets de premsa i comunicació.
El Seminari analitzarà, entre d’altres, eines com el Bloc, el Facebook, el Twitter, el Flickr, etc.. I , en uns moments d’incertesa davant la cada cop més pròxima apagada analògica i la posada en marxa de la TDT, també reflexionarà sobre les possibilitats reals a nivell local de la televisió per internet (TVIP).
Aquest és el programa definitiu del Seminari (adjunt en PDF)