Què és la reputació corporativa? Quins riscos pot patir? Aprèn a conèixer quins poden produir realment un dany, com avaluar-los i mitigar-los ajudarà a protegir-la i a navegar en millors condicions unes aigües cada vegada més turbulentes.
El Col·legi de Periodistes de Catalunya proposa un nou curs adreçat tant a professionals de la Comunicació Corporativa -membres de Departaments o agències de Comunicació- com a estudiants de Periodisme, Publicitat i Relaciones Públiques o Comunicació que vulguin introduir-se en el món de la gestió de la Reputació Corporativa i, en concret, dels riscos reputacionals. També a professionals de la consultoria estratègica, de negoci o de gestió d’intangibles, experts en avaluació de riscos i persones a l’atur provinent d’aquests camps que vulguin actualitzar el seu perfil professional en aquests moments.
La formació es farà a través d’internet i té una durada de 10 hores, repartides en dues sessions: dilluns 18 de gener i divendres 12 de febrer.
Deixa un comentari