L’Associació Comunicació Pública organitza el pròxim 20 de maig, a partir de les 18 h, un workshop amb l’experta en comunicació corporativa i institucional i directora de Comunicació de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Clara Llensa. Durant la trobada, Llensa donarà les claus per crear, amb èxit, una marca personal a les xarxes […]
Com es crea una newsletter d’èxit?
Coneix quines són les claus a tenir en compte per preparar i enviar una newsletter i que esdevingui un producte d’èxit. La newsletter s’ha convertit en una eina de comunicació molt efectiva, ideal per establir i enfortir una relació directa i estable amb l’usuari i augmentar la seva fidelització. Aquesta masterclass ofereix exemples i lliçons […]
Eines per relacionar-se amb els mitjans
Vols entendre millor com funcionen els mitjans de comunicació i les rutines diàries dels periodistes? A través d’aquest curs obtindràs les eines necessàries per elaborar una estratègia efectiva perquè el missatge de la nostra organització arribi als mitjans. Conèixer les rutines dels mitjans, millorar les relacions amb els periodistes o empatitzar amb les audiències són […]
El pla de comunicació en el nou context comunicatiu
Conèixer les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d’informació és clau per plantejar avui el pla de comunicació de qualsevol organització. El professor de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals a la URL i professor associat a l’IDEC, la UPF i la UOC, Josep M. Brugués en dona les claus en una formació del Col·legi de Periodistes, […]
Twitch: el nou fenomen de la comunicació
Els nous formats fan trontollar la comunicació tradicional i obren la porta a nous projectes, estils i formats d’èxit. Noms com Ibai Llanos, Auronplay o El Rubius acumulen milions d’hores de visualització a través de Twitch. Què és aquesta nova xarxa? Com s’hi han de relacionar les marques? L’especialista en màrqueting digital Diego Alonso en […]