Redacció de plans de comunicació de serveis públics als ens locals és el nou recurs que la Diputació de Barcelona ha posat enguany a disposició dels ajuntaments de municipis d’entre 5.001 i 20.000 habitants de la província.
El recurs consisteix a donar assistència als tècnics de premsa i comunicació pública local al llarg de tot l’any i està estructurat en tres fases: 1. Auditoria inicial de la comunicació en gabinet de premsa i primeres propostes de millora; 2. Redacció d’un pla d’acció per a la comunicació d’un servei a implantar al municipi; 3. Proposta d’indicadors per a l’auditoria final i la valoració de les accions realitzades.
Estratègia, planificació, execució i avaluació amb indicadors, tant pel que fa a la comunicació digital o presencial, així com la relació amb els mitjans de comunicació, són alguns dels àmbits que inclou el recurs, que ha estat promogut des del Servei de Premsa, Publicitat i Xarxes Socials de la Diputació de Barcelona.
Els ajuntaments tenen temps fins al 9 de febrer per sol·licitar-lo a l’enllaç https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/fitxa?id=2304.
Deixa un comentari