Un total de 1,4 milions de persones segueix a les principals cadenes de televisió, ràdios i periòdics a través de xarxes socials a Espanya. I això succeeix tot just sis anys després de la creació de Facebook i després de quatre anys de l’aparició de Twitter. Ho revela l’Informe 2010 Mitjans de comunicació espanyols en les xarxes socials, elaborat pel gabinet d’Anàlisi Demoscòpic (GAD) i al que ha tingut accés EuropaPress.
Així, 720.000 persones segueixen algun mitjà en Facebook, 665.000 ho fan a través de Twitter i 92.000, a YouTube. El que està clar és que aquestes pàgines s’han convertit en una bona forma de captar audiència per als mitjans de comunicació tradicionals. Les cadenes de televisió s’han situat principalment en la plataforma de vídeos YouTube, on tenen gairebé 90.000 subscriptors fixos. Mentre, la ràdio és el mitjà que millor es ven a Facebook, amb 335.000 fans, i la premsa és la que millor s’està situant en Twitter.
Deixa un comentari