L’Associació Comunicació Pública organitza una sessió de formació sobre Snapchat a càrrec de l’especialista en new apps, Lluis Albert Arauzo. La classe tindrà lloc el proper 17 de desembre a les 18 hores al Col·legi de Periodistes de Catalunya, abans de l’assemblea anual de l’associació. La sessió és gratuïta i està oberta a tothom. Per inscriure’s cal enviar un correu electrònic a comunicaciopublica@periodistes.org indicant nom i cognom, correu electrònic i telèfon de contacte.
Per què Snapchat en l’estratègia digital?
Les marques no es poden quedar tancades en Facebook i Twitter si volen seguir engreixant la seva comunitat de fans. Aplicacions com Snapchat estan agafant força a tot el món. Però, requereixen d’un nou llenguatge i narrativa, on les marques i institucions han d’adaptar-se. Ja no només els teenagers estan a Snapchat, darrerament també està arribant a un públic més adult, més concret.
A Snapchat és possible xatejar i enviar fotos i vídeos de fins a 10 segons. Aquí, la clau està en que després de ser vist desapareixes sense deixar un rastre aparent, a diferència del que succeeix a d’altres xarxes amb un major impacte. Només en el cas que enviïs el contingut al teu historial, els teus contactes ho podran veure durant les següents 24 hores.
Snapchat s’ha convertit en una de les aplicacions més novedoses del moment. Selfies, imatges amb filtres i vídeos curts són formats ideals per poder arribar a tots els públics. Snapchat compta ja amb més de 100 milions d’usuaris. Primer va captivar els joves i ara s’està estenent a tots els públics.
Deixa un comentari