Catalunya Ràdio es mou també en digital. El nou disseny és, segons els responsables de l’emisora, “més intuitiu i pràctic”. Un canvi que sorgeix de la voluntat de millorar el servei, de flexibilitzar l’estructura del web i de fer més intuïtiva l’experiència dels oients a l’entorn digital. L’usuari de Catradio.cat trobarà novetats estètiques, però també continguts diferents.
L’objectiu és reforçar i potenciar la presència de les emissions en directe a l’obertura del web. A més, es facilita la subscripció dels podcasts i l’accés a l’hora a hora dels programes (tots els àudios dels últims deu dies). D’altra banda, la pàgina afageix una finestra a l’actualitat generada des dels àmbits informatius.
La renovació de continguts està marcada, sobretot, per l’estrena d’articles temàtics cada dia. Batejat com a “Pòstit“, les diferents firmes d’aquest nou espai escriuran apunts personals sobre diversos temes, com ara cinema, esports, gastronomia o tendències. Mònica Terribas, Ricard Ustrell, Òscar Fernández, Empar Moliner, Francesc Mauri, Cristina Bordas, Blai Marséo Mariola Dinarès són alguns dels presentadors i experts que exposaran la seva mirada.
Les novetats no s’acaben aquí. Catalunya Ràdio estrenarà al febrer una nova app amb una oferta de continguts més àmplia, presentada de manera més visual. A més,s’incorporaran nous programes a la graella, exclusius per internet.
Deixa un comentari