Oferir aquells coneixements que permetin portar a terme amb èxit un pla o estratègia de comunicació online. És l’objectiu del curs del Col·legi de Periodistes ‘ Com fer un Pla de Comunicació Social Media’. El curs no vol ser d’especialització ni elemental, sinó que vol transmetre els coneixements claus per a poder entendre i valorar diferents plans i campanyes de comunicació on-line.
Tot plegat en un moment en el qual les noves tecnologies formen part de l’escenari personal i professional. Per això, en l’àmbit de la comunicació empresarial els canvis en les formes i els continguts s’han de revisar constantment. El Pla de Comunicació Social Media és una eina imprescindible a l’hora de planificar l’estratègia de comunicació online a mig termini. El curs utilitzarà tècniques i consells pràctics per a poder avançar de la forma més eficient.
El curs s’adreça a periodistes, responsables de comunicació i a tots aquells interessants en saber com donar a conèixer la seva empresa o productes d’una forma més efectiva a través de la xarxa. Seran dues sessions de vuit hores els propers 24 de febrer i 3 de març. Impartirà el curs el publicista i formador especialitzat en comunicació corporativa i xarxes socials Marc Marín.
Deixa un comentari