L’Associació Comunicació Pública organitza una visita a les instal·lacions de MEDIAPRO per conèixer com s’organitza la comunicació a una de les productores més importants a nivel mundial. La sortida tindrà lloc el proper dimarts dia 21 a les 16.30 hores. El grup MEDIAPRO ocupa una posició capdavantera com a proveïdor de serveis tècnics per a la indústria audiovisual, és productor i distribuïdor de continguts audiovisuals, gestor i distribuïdor d’esdeveniments esportius, productor cinematogràfic i de continguts interactius, i presta serveis de postproducció. Per inscriure’s cal enviar un mail a comunicaciopublica@periodistes.org.
Creat el 1994, el grup MEDIAPRO es va fusionar el 2006 amb el grup GLOBOMEDIA,creant, al costat de WPP, líder mundial de comunicació i màrqueting, i Torreal, el grup IMAGINA, líder europeu en contingut multimèdia i únic en integració de continguts, producció i distribució audiovisual amb una facturació de 1.387 milions d’euros en 2013 i un equip humà de prop de 3.450 professionals.
Durant la visita podrem conèixer de primera mà com organitzen la comunicació, quins productes o serveis ofereixen per l’administració pública i podrem visitar els seus platós ( El Gran Dictat o Gol TV) i centres de producció. El programa de la visita serà:
-16:30 h. Arribada i visita a l’Espai Mediapro. Presentació del grup i de les seves activitats per Emi Lozano.
-17 h. Jordi Badia, de l’àrea digital de Mediapro, parlarà del desenvolupament audiovisual online que es duu a terme per a l’Ajuntament de Barcelona.
-17:15 h. Visita a la Xarxa Oberta de Catalunya. Jordi Soler explicarà el model de XOC.
-17:45 h. Visita a Gol Television, les continuïtats dels diferents canals i tràfic dels senyals.
Si esteu interessats en assistir podeu enviar un mail amb les vostres dades (nom i cognoms i DNI) i indicant si sou socis de Comunicació Pública a comunicaciopublica@periodistes.org. Aquesta activitat és gratuïta. Donat l’aforament limitat, les inscripcions seran per rigorós ordre d’inscripció tenint preferència els socis de Comunicació Pública.
Deixa un comentari