La Generalitat de Catalunya ha posat en funcionament el nou Twitter 012 d’atenció ciutadana. Amb el nou canal, que és complementari als serveis que ja s’ofereixen, es pretén informar en temps real dels serveis i tràmits de la Generalitat. Funcionarà de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
El Twitter 012 atendrà les consultes que pugui fer la ciutadania en temps real i informarà de serveis i tràmits com la preinscripció escolar, ajuts a famílies, etc. El servei es complementa els altres serveis d’atenció ciutadana que ja s’ofereixen telefònicament (012) i per correu electrònic (bústia de queixes i suggeriments).
Des de la Generalitat s’està fent una aposta per comunicar-se amb la ciutadania a través de les xarxes socials. Ho demostra la seixantena de comptes que la institució té oberts a Twitter per publicar-hi micromissatges relacionats amb la seva activitat, dels departaments, de serveis com ara estadística, llengua o meteorologia i també, per informar i avisar en el cas de situacions d’emergència.
Deixa un comentari