El Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç promocionarà Espanya com a destinació turística a través de les noves tecnologies. En concret, ha decidit apostar per les aplicacions del mòbil i les xarxes socials, amb l’objectiu d’interactuar de forma més propera amb el turista i reposicionar Espanya.
I és que el 80% dels turistes que vénen a Espanya disposen d’Internet. Per aquest motiu, el Ministeri ha dissenyat un pla de comunicació on ha presentat les noves mesures per millorar les destinacions turístiques a través de la innovació i així promocionar Espanya com a destinació turística. En concret, s’ha llançat un nou Brand Channel d’Espanya a Youtube, una nova aplicació d’Espanya per l’iPad i nous vídeos de la sèrie Timelapse.
Segons el Ministeri, aquestes aplicacions produeixen empatia amb el turista i l’animen a compartir a les xarxes socials l’experiència del seu viatge, mitjançant fotos i vídeos. El Brand Channel, és una inciativa pionera que permet veure més de 300 vídeos classificats per temàtiques mentre es visualitza en temps real la temperatura i la climatologia.
Pel que fa a les xarxes socials, s’han creat perfils diferents per tal d’interactuar amb els usuaris en els seus idiomes locals. I també s’ha desenvolupat una aplicació per a Facebook que permet realitzar enquestes, concursos i que els usuaris comparteixin les fotos del seu viatge a Espanya.
Deixa un comentari