La campanya de comunicació destinada a promocionar la Costa Brava mitjançant les xarxes socials ha estat un èxit. La visita dels setze blocaires internacionals que van visitar la Costa Brava ha generat 13 milions de piulades a tot el món i 29 articles turístics.
Entre els dies 4 i 11 de maig, setze dels blocaires internacionals més influents en turisme van visitar les comarques gironines convidats pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, en una innovadora manera, i pionera a Catalunya, de promoció: el blogtrip, que té per objectiu explicar les experiències que viuen durant la visita a través de les noves tecnologies i les xarxes socials.
El blogtrip va ser un èxit, els comentaris dels blocaires van arribar 13,8 milions de persones repartides entre 25 països d’arreu del món i es van escriure 29 articles, vuit dels quals s’han publicat Lonely Planet, la guia més important del món. A més a més, els blocaires van difondre fotos a través dels seus perfils de Facebook i a Flickr, que després també publicaven a Twitter.
Veure notícia anterior aquí
Deixa un comentari