Més d’un centenar de persones es van reunir ahir al Col·legi de Periodistes de Barcelona per assistir a la primera activitat organitzada per la nova junta de Comunicació Pública, liderada des del mes de febrer per en Santi Torres.
L’acte va servir per presentar els exemples de l’estratègia de comunicació digital de dos organismes reconeguts per la seva trajectòria i la seva implicació i aposta en aquest sentit: l’Ajuntament de Barcelona i els Mossos d’Esquadra.
Durant la xerrada, les DirComs de l’Ajuntament de Barcelona, Águeda Bañón i la Cristina Ribas van exposar els eixos vertebradors de la comunicació digital en l’àmbit públic i insitucional i van coincidir assegurant que “potenciar canals amb audiències ja consolidades i explicar bé la proposta de valor de cada canal és un dels criteris imprescindibles”, de l’estratègia de l’Ajuntament de Barcelona. A més a més, Ribas va destacar la importància de posar focus en els continguts àudiovisuals. Per la seva banda, Patricia Plaja, DirCom de Mossos d’Esquadra, va aprofitar per recordar els inicis a les Xarxes Socials de Mossos i va assegurar que “a dia d’avui el pressupost és 0, però tenim talent i ganes”.
Una jornada que va obrir la porta a un nou cicle per a Comunicació Pública, que ja prepara un nou acte pel 15 de maig sobre com preparar una bona memòria de gestió. Ben aviat, tota la informació.
Deixa un comentari