Catalan Arts és la marca amb què es contribueix des de l’administració a la promoció internacional de les indústries culturals catalanes. La característica bàsica d’aquesta àrea de l’Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC) és la gran presència que té a Internet. La seva pàgina de Facebook ja supera els deu mil amics i disposa de podcast i d’un perfil a Spotify.
Catalan Arts ha basat la seva política de comunicació per promocionar la cultura catalana a l’estranger en l’ús de moltes de les eines que actualment ofereix la xarxa. D’una banda, la creació d’un perfil a Facebook ha estat un èxit ja que actualment, disposa de més de deu mil amics.
En segon lloc, qui consulti el seu web trobarà un enllaç a Spotify, des d’on es poden escoltar enregistraments que l’ICIC compila cada any. D’altra banda, i mitjançant el podcast, podem trobar un espai elaborat amb la participació tècnica de l’emissora pública catalana. A més a més, també és present a Twitter, Flickr i Youtube.
Catalan Arts és un exemple de com l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació s’estén a l’administració pública, que intenta modernitzar-se utiltzant mitjans de comunicació no tradicionals.
Deixa un comentari