El 28 de novembre se celebrarà a Bilbao, al Bizkaia Aretoa de la UPV / EHU, el IV Congrés Internacional de Comunicació Audiovisual i Publicitat. El tema central serà la situació que viuen avui dia els mitjans de comunicació públics, privats o socials de proximitat que afronten un panorama molt incert i ple de reptes a causa, entre d’altres, del sistema normatiu, els canvis tecnològics, els nous usos de la comunicació audiovisual i a Internet, les retallades pressupostaries, les privatitzacions, externalitzacions, o fins i tot tancaments i desaparicions d’alguns canals, al costat de les dificultats de finançament del mercat publicitari.
Els mitjans de proximitat han desenvolupat un paper clau com a vertebradors socials, difusors d’informació i cultura i garants del pluralisme. Però la fragmentació de les audiències provocades pel desenvolupament tecnològic i l’actual escenari normatiu, estructural i econòmic ha tingut com a conseqüència el seu deteriorament. També ha influït la gestió deficient i un alt grau de politització en el cas dels mitjans públics. –
Més informació sobre el programa i forma d’inscripció aquí
Deixa un comentari