La campanya ‘estosololoarreglamosentretodos’ que tractava d’insuflar ànim i optimisme davant de la crisi s’ha trobat amb un enemic a Internet. La contracampanya ha aconseguit un gran suport a les xarxes socials amb molt poc de temps i sense diners. El moviment social acusa a les empreses que estan darrere de la campanya inicial de ser en gran part les responsables de la situació econòmica actual.
Si la primera ha obtingut més de 110.000 adhesions, la segona ja té vora de 95.000 seguidors. La contracampanya, que reuneix a altres subcampanyes, treballa principalment des de Facebook i té pàgines tan diverses com ‘queremosquepagueislasprimasdenuestrosdirectivosentretodos.org’ , ‘estodeberianarreglarlolosquelojodieron.com’ o ‘estosololoarreglamossinellos.org’. Cap d’elles té un euro de presupost davant dels 40 milions d’euros amb els quals compta ‘estosololoarreglamosentretodos’.
La campanya inicial està financiada i rep el suport d’Abertis, BBVA, Caja Madrid, Cepsa, Endesa, El Corte Inglés, Iberdrola, Iberia, Indra, La Caixa, Mapfre, Mercadona, REE, Renfe, Repsol, Santander, Telefónica, la Confederació de les Cambres de Comerç i la patronal de la construcció Seopan.
Deixa un comentari