Més del 20 per cent del temps que dediquen els usuaris espanyols a navegar per Internet es concentra en les xarxes socials com Facebook, Tuenti o Twitter. Així ho revela un estudi europeu realitzat per Nielsen Online elaborat partir de les últimes dades d’audiència recollides dels principals mercats europeus. A més, Espanya, després d’Itàlia i Regne Unit, és el país amb major consum de ‘social media’, encara que també és el qual va tenir el menor increment l’últim any, tot just un 4,4%.
L’estudi també desvetlla que el 77 per cent dels internautes espanyols utilitza les xarxes de manera habitual per a comunicar-se amb familiars i amics, així com per a compartir, pràcticament en temps real, les seves opinions sobre temes del seu interès o per a les seves últimes fotografies o vídeos.
Respecte de l’ús de la Xarxa, l’anàlisi europeu mostra que no existeixen grans diferències entre països. Tots distribueixen el seu temps online entre el correu electrònic, els jocs o la recerca d’informació de software.
Deixa un comentari