L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) ha posat en marxa un premi de recerca de nous models de negoci per a empreses periodístiques de proximitat. El guardó està patrocinat per Banc Sabadell i compta amb una dotació de 6.000 euros. Es dirigeix a docents, investigadors i estudiants de doctorat de les facultats de periodisme i comunicació dels territoris de parla catalana.
Les propostes han de tractat qualsevol tema relacionat amb els models de negoci dels mitjans de proximitat i en totes les seves vessants amb la inclusió de la premsa gratuïta, de pagament i/o digital. D’aquesta manera el premi vol cercar i conèixer nous models de negoci que ajudin a encarar el futur del sector.
El jurat valorarà les temàtiques més innovadores com l’anàlisi estratègica de l’edició, els criteris habilitats per editar i produir informació, la innovació i l’emprenedoria en l’empresa de comunicació i l’anàlisi dels mercats de comunicació. Les investigacions hauran de ser inèdites tot i que es poden acceptar noves incorporacions en recerques que ja estiguin en marxa. Es poden presentar els projectes fins el 15 de maig i han d’estar escrits en català. El veredicte es donarà durant la primera quinzena de juny.
Deixa un comentari