Els dies 29 i 30 d’abril torna el festival d’innovació en comunicació i new media Sitges Next. Enguany duu com a lema Awarding the clichés of the future, today i es presenta amb diverses novetats respecte l’edició pilot de l’any passat, pensada per fer boca i marcar la línia a desenvolupar.
La principal novetat d’aquest any és la posada en marxa d’un concurs de campanyes de comunicació amb set guardons: Gran Premi Sitges Next (a la campanya o projecte més innovador), Estratègia i creativitat, Continguts, Data i tecnologia, New media, What’s Next i Talent. Les categories estan formades per diferents subcategories (en total són 25) per tal de segmentar el concurs en funció dels continguts de les campanyes o les seves adaptacions i processos.
Les campanyes s’han d’haver exhibit durant l’any 2015 en qualsevol tipus de suport, i el termini per presentar candidatures finalitza el 14 d’abril. El preu per participar és de 75 euros per peça.
Els premis del Sitges Next recullen la filosofia que identifica el festival com a plataforma de presentació i exposició dels treballs innovadors en l’àmbit de la comunicació, tant en el terreny de les idees i el missatge com en les formes, les estratègies i els processos per a comunicar-los.
Per a més informació consulta la pàgina web de Sitges Next.
Deixa un comentari