El curs ‘Noves claus per a gestionar la reputació corporativa‘ està organitzat pel Col·legi de Periodistes de Barcelona i vol aportar als participants el coneixement de les estratègies i eines amb les quals s’estan construint les reputacions de les millors empreses, les més reconegudes, a començaments del nou segle XXI.
El curs analitza de quina manera es poden impulsar les creences potenciadores a les organitzacions i reduir-ne les limitadores, així com entendre el paper que juguen l’autenticitat i la transparència en el procés de construcció de la credibilitat i la confiança. El propòsit és que els participants coneguin de quina manera contribuir a aquest procés des de la comunicació.
El curs tindrà llocs en dues sessions de 4 hores cadascuna els dies 5 i 12 de juny (de 10:00 a 14:00 hores) i vol a partir d’una vessant pràctica que els participants aprofundeixin en els millors i pitjors exemples del moment. El curs finalitzarà amb un taller sobre un cas rellevant i pròxim des d’una perspectiva eminentment pràctica i aplicable al dia a dia.
Deixa un comentari