Picotea.com, el considerat ‘Twitter espanyol’, com ja informà l’Associació de Comunicació Pública, ara també es posa a disposició de les empreses de comunicació i dels seus lectors. El lloc s’ha passat al ‘mediablogging’ i ha obert un nou servei de canals mediàtics on els mitjans de comunicació podran publicar els seus continguts de manera gratuïta. Així, les informacions en forma de text, vídeo o àudio podran ser comentades pels usuaris mitjançant el ‘microblogging’.
La idea es que els usuaris de Picotea puguen llegir les notícies, escoltar la ràdio o veure la televisió des del mateix suport i, en un futur pròxim, els canals tindran una versió Premium que permetrà als mitjans incloure els seus propis anuncis publicitaris.
Aquest servei de ‘microblogging’, que començà a funcionar el passat 1 de setembre, permet escriure fins 160 caràcters i repicar en Twitter, Facebook i Friendfeed alhora. La Moncloa, Buenafuente o Esperanza Aguirre són alguns dels seus usuaris.
Deixa un comentari