Aquesta setmana Storify ha estrenat la versió beta de la seva eina de redacció online. La nova plataforma, que ja ha estat utilitzada en versió de prova per mitjans de comunicació com The Washington Post, permet explicar històries a través de fragments de continguts publicats a les xarxes socials.
Des de la seva publicació al desembre del 2010, Storify només estava disponible amb invitació. Ara, i després de mesos de proves, ja s’ofereix al públic. Es tracta d’una plataforma que permet filtrar continguts des de Twitter, Flickr, Facebook, YouTube i afegir textos propis amb la finalitat de construir una informació. Aquesta nova eina és molt útil com a recurs periodístic, ja que permet agrupar i contextualitzar, d’una forma dinàmica, continguts que provinguin de fonts diverses.
Segons els creadors, Storify neix amb l’objectiu d’ajudar a l’usuari a seleccionar de les xarxes socials el que és més important i d’amplificar i donar context a l’enorme quantitat d’informació en temps real que existeix avui en dia.
Deixa un comentari