Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha posat en marxa la versió beta del seu nou portal. El web amplia el nivell d’interacció, integra les xarxes socials, ofereix recursos multimèdia descarregables i augmenta informació sobre els transports d’11 municipis de l’àrea metropolitana.
El portal, que de moment està en període de prova, manté la mateixa direcció tmb.cat i compta amb funcions pròpies del web 2.0. Així, el web permet la comunicació a través de les xarxes socials (TMB té actualment cinc canals propis en les xarxes socials de Facebook, Twitter, Flickr, YouTube i Spotify). A més a més, permet enllaçar notícies i ofertes laborals i pretén facilitar la tasca dels periodistes a través de la seva sala de premsa, on els professionals podran descarregar-se recursos multimèdia. A part d’això, es mantenen les funcionalitats de més èxit del web anterior (Vull Anar, On Sóc i TMB iBus) i la majoria de continguts i funcionalitats són accessibles per a discapacitats.
L’aposta que TMB està fent per les noves tecnologies no només queda palesa amb el nou web. A més a més, TMB, edita cada mes una revista digital, té dues aplicacions per smartphones (TMB Virtual i Barcelona Bus Turístic Virtual) i ha implantat a les parades sistemes de codis QR que donen informació sobre els autobusos a través del mòbil.
Deixa un comentari