Què és la Reputació Corporativa i com es mesura? Què són i com es mesuren els riscos reputacionals?
La transparència radical ha exposat les organitzacions a una nova realitat marcada per l’escrutini públic de les seves accions i comunicacions, així com les dels seus líders. També l’aparició creixent d’estratègies que busquen el desprestigi de persones i institucions a través de la generació de fake news o de granges de trolls han augmentat l’aparició de riscos que poden enfonsar una reputació. Conèixer quins són els riscos que poden produir realment un dany, avaluar-los i mitigar-los ajudarà a preservar la reputació.
El curs, en format online i de 10 hores de durada, comença el dilluns 8 de juny i s’adreça tant a professionals de la Comunicació Corporativa -membres de Departaments o agències de Comunicació- com a estudiants de Periodisme, Publicitat i Relaciones Públiques o Comunicació que vulguin introduir-se en el món de la gestió de la Reputació Corporativa i, en concret, dels riscos reputacionals. També pot interessar a professionals de la consultoria estratègica, de negoci o de gestió d’intangibles.
Organitzat pel Col·legi de Periodistes.
Deixa un comentari