Un grup format per una quinzena de professionals de l’associació Comunicació Pública va visitar el passat dimarts 21 d’abril les instal·lacions de MEDIAPRO. L’objectiu de la sortida, conèixer com s’organitza la comunicació a una de les productores més importants a nivel mundial, es va veure complert en una visita que es va allargar durant dues hores. L’exposició inaugurada ara fa un any per la productora audiovisual catalana per commemorar els seus 20 anys va donar el tret de sortida a la visita.
Entre d’altres personal de la productora ens varen explicar algunes de les grans fites assolides en aquetes dues dècades, com els Oscar per Midnight in Paris o Vicky, Cristina, Barcelona, grans transmissions esportives o els premis obtinguts pels seus documentals. Abans de visitar les instal·lacions, Jordi Badia, de l’àrea digital de MEDIAPRO, ens va posar al dia dels nous productes en els que actualment treballen pensant en les necessitats de l’administració pública. Badia va destacar que la clau del seu departament és “poder disposar d’informació de qui tenim a l’atre costat”. Amb aquesta premisa treballen des de MEDIAPRO per elaborar els nous productes. A continuació, Jordi Soler, director general de la Xarxa Oberta de Comunicació i Tecnologia Catalunya (XOC), va explicar el projecte de fibra òptica que estan portant a terme a tot el país.
El grup MEDIAPRO, que ocupa una posició capdavantera com a proveïdor de serveis tècnics per a la indústria audiovisual, és productor i distribuïdor de continguts audiovisuals, gestor i distribuïdor d’esdeveniments esportius, productor cinematogràfic i de continguts interactius, i presta serveis de postproducció, aplega a la seu de Barcelona més de 1.500 dels seus 3.400 treballadors en tot el món. Creat el 1994, el grup MEDIAPRO es va fusionar el 2006 amb el grup GLOBOMEDIA,creant, al costat de WPP, líder mundial de comunicació i màrqueting, i Torreal, el grup IMAGINA, líder europeu en contingut multimèdia i únic en integració de continguts, producció i distribució audiovisual amb una facturació de 1.387 milions d’euros en 2013.
La visita va finalitzar visitant la redacció de Gol TV, una de les sales de control de les emissions i els seus platós on actualment graven, entre d’altres, el programa de TV3, el Gran Dictat.
Podeu veure totes les imatges de la visita aquí
Deixa un comentari